За д-р Станимир Андонов
Станимир Андонов е маркетинг и брандинг експерт с голям опит. Той е доктор по маркетинг и преподавател в Стопански факултет на Техническия университет – София. Станимир Андонов е започнал преподавателската си кариера през 2003 година като щатен преподавател в НБУ и хоноруван в УНСС. Бил е преподавател и директор на програма в Нов Български Университет. Бил е и щатен преподавател във Висше Училище по Застраховане и Финанси и лектор в M3 Communications College. Станимир Андонов е бил основен лектор на множество форуми през последните години. Също така Станимир Андонов е бил собственик и мениджър на MarketingPro Engineering – компания, специализирана в създаването на софтуер и съдържание за мобилни устройства. Той е член на American Marketing Association. Той също така е автор на електронната книга “Levels of Product Differentiation in the Global Market” – продавана от amazon.com и на книгата „Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания“ – най-продаваната бизнес книга от български автор през 2015 година.
През 2018 година печели стипендия от Bulgarian Entrepreneurship Center и завършва практически курс за инструктори по Design Thinking в Stanford dschool, Institute of design at Stanford, California, USA.
През 2018 г. и 2019 г. е част от екипа, който работи по проекта за създаването на ARC Academy.
От 2017 година е експерт по трансфер на технологии, маркетинг и брандинг във Фондация ГИС-Трансфер Център.
Той е бил ръководител на национално представително изследване на маркетинговото позициониране на застрахователните компании в България. Има и редица публикации в тази област.
Печели стипендия от Bulgarian Entrepreneurship Center и завършва практически курс за инструктори по Design Thinking в Stanford dschool, Institute of design at Stanford, California, USA.
През 2018 г. и 2019 г. е част от екипа, който работи по проекта за създаването на ARC Academy.
Той е бил ръководител на национално представително изследване на маркетинговото позициониране на застрахователните компании в България. Има и редица публикации в тази област.
Той е бил ръководител на национално представително изследване на маркетинговото позициониране на застрахователните компании в България. Има и редица публикации в тази област.
Станимир Андонов е част от екипа, осъществил първото невромаркетингово изследване в страната, и е съавтор на книгата, в която са представени резултатите от изследването – „Въздействие на телевизионната реклама върху вниманието, паметта и преработката на информация при зрителите”, изд. Стопанство, УНСС, 2012 година.
За д-р Станимир Андонов накратко
- Завършил е практически курс за инструктори по Design Thinking в Design Thinking в Stanford dschool, Institute of design at Stanford, California, USA.
- Създател на магистърската програма „Борба с корупцията и конфликта на интереси – юридически и икономически аспекти“
- Aвтор на книгата „Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания“, изд. „Изток-Запад“, 2014 год. – най-продаваната бизнес книга от български автор за 2015 г.
- Aвтор и на електронната книга Levels of Product Differentiation in the Global Market – продавана от amazon.com
- Член на Българската Асоциация по Маркетинг
- Пълноправен член на American Marketing Association
- Член на Association for Community Colleges
- Бил е собственик и мениджър на MarketingProEngineering – компания, специализирана в създаването на софтуер и съдържание за iphone/ipod/ipad и Android базирани устройства
- Финалист в конкурса за комуникационни умения на Британски съвет FameLab – Лаборатория за слава през 2007 год.
- Финалист в „Мастер Инициатива“ -“Околната среда – Renault, Nissan и Dacia се грижат за нея! Как можем всички заедно да допринесем за нейното опазване?“ през 2008 г. Провежда количествено маркетингово изследване с цел установяване на конкурентното позициониране на 11 автомобилни бранда, продавани в страната. Резултатите са използвани във връзка с конкурса за разработване на концепция за екологичен маркетинг на марките Renault, Nissan и Dacia в България.
- Регистриран е като Premium Educator в Harvard Business for Educators
- Има придобит сертификат по Маркетинг от The Wharton School of the University of Pennsylvania
- Автор на две книги и съавтор в две книги
- Автор на над 20 научни статии като някои от тях са в издания и конференции реферирани в IEEE и Scopus.
- Автор на 10 научно-популярни статии в списанията „Мениджър“ и „Твоят бизнес“.
- Бил е основен лектор на конференцията „Психология на маркетинга“, Интер Експо Център, 2020 година.
- Бил е основен лектор на конференцията на годишната конференция на списание „Progressive”, хотел Маринела, 2021 година.
- Бил е експерт в „Лаборатория по изкуствен интелект и CAD системи“ – София Тех Парк.
- Бил е лектор на множество семинари, конференции и обучения.
Станимир Андонов е провеждал обучения или е консултирал следните организации:
- УниКредит Булбанк
- Coca-Cola Hellenic Bottling Company
- ЗАД „Булстрад Виена Иншурънс Груп“
- ДЗИ – KBC Group
- Мебели Виденов
- SoftUni
- Moto Pfohe България
- Мебели Колорадо
- Helios – български добавки за горива
- EO DENT – водещи дентални клиники
- Издателство „Изток-Запад“
- ARC Academy
- Friends Optics
- GSM-ONE – аксесоари за мобилни устройства
- „Да Винчи Клиник” - дентална лаборатория и клиника
- „QUEO“ ЕООД
- Браншова камара на дървообработващата и мебелната промишленост
- https://www.ideedit.com/
- „MarketingPro engineering“ ЕООД
- Езикова школа „Лазурит“
- Volée – Interior Design Studio
- Проект „Трансграничен регионален туристически бранд Румъния – България“
- “ГИС-Иноватив” ЕООД
- АгроTech Variations
- GT Kari
- ICYGEN – Уеб Дизайн/Интернет Маркетинг и Реклама
- VIRTECH
- “ОТТ – ИКТ, БАИТ” – Национален офис за технологичен трансфер в сектора на информационните технологии
- Институт по физикохимия „Акад. Р. Каишев“ към БАН и други.