За д-р Станимир Андонов

Станимир Андонов е маркетинг и брандинг експерт с голям опит. Той е доктор по маркетинг и преподавател в Стопански факултет на Техническия университет – София. Станимир Андонов е започнал преподавателската си кариера през 2003 година като щатен преподавател в НБУ и хоноруван в УНСС. Бил е преподавател и директор на програма в Нов Български Университет. Бил е и щатен преподавател във Висше Училище по Застраховане и Финанси и лектор в M3 Communications College. Станимир Андонов е бил основен лектор на множество форуми през последните години. Също така Станимир Андонов е бил собственик и мениджър на MarketingPro Engineering – компания, специализирана в създаването на софтуер и съдържание за мобилни устройства. Той е член на American Marketing Association. Той също така е автор на електронната книга “Levels of Product Differentiation in the Global Market” – продавана от amazon.com и на книгата „Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания“ – най-продаваната бизнес книга от български автор през 2015 година. 

През 2018 година печели стипендия от Bulgarian Entrepreneurship Center и завършва практически курс за инструктори по Design Thinking в Stanford dschool, Institute of design at Stanford, California, USA.

През 2018 г. и 2019 г. е част от екипа, който работи по проекта за създаването на ARC Academy.

От 2017 година е експерт по трансфер на технологии, маркетинг и брандинг във Фондация ГИС-Трансфер Център.

Той е бил ръководител на национално представително изследване на маркетинговото позициониране на застрахователните компании в България. Има и редица публикации в тази област.

Печели стипендия от Bulgarian Entrepreneurship Center и завършва практически курс за инструктори по Design Thinking в Stanford dschool, Institute of design at Stanford, California, USA.

През 2018 г. и 2019 г. е част от екипа, който работи по проекта за създаването на ARC Academy.

Той е бил ръководител на национално представително изследване на маркетинговото позициониране на застрахователните компании в България. Има и редица публикации в тази област. 

Той е бил ръководител на национално представително изследване на маркетинговото позициониране на застрахователните компании в България. Има и редица публикации в тази област.

Станимир Андонов е част от екипа, осъществил първото невромаркетингово изследване в страната, и е съавтор на книгата, в която са представени резултатите от изследването – „Въздействие на телевизионната реклама върху вниманието, паметта и преработката на информация при зрителите”, изд. Стопанство, УНСС, 2012 година.

За д-р Станимир Андонов накратко

Станимир Андонов е провеждал обучения или е консултирал следните организации:

  • УниКредит Булбанк
  • Coca-Cola Hellenic Bottling Company
  • ЗАД „Булстрад Виена Иншурънс Груп“
  • ДЗИ – KBC Group
  • Мебели Виденов
  • SoftUni
  • Moto Pfohe България
  • Мебели Колорадо
  • Helios – български добавки за горива
  • EO DENT – водещи дентални клиники
  • Издателство „Изток-Запад“
  • ARC Academy
  • Friends Optics
  • GSM-ONE – аксесоари за мобилни устройства
  • „Да Винчи Клиник” - дентална лаборатория и клиника
  • „QUEO“ ЕООД
  • Браншова камара на дървообработващата и мебелната промишленост
  • https://www.ideedit.com/
  • „MarketingPro engineering“ ЕООД
  • Езикова школа „Лазурит“
  • Volée – Interior Design Studio
  • Проект „Трансграничен регионален туристически бранд Румъния – България“
  • “ГИС-Иноватив” ЕООД
  • АгроTech Variations
  • GT Kari
  • ICYGEN – Уеб Дизайн/Интернет Маркетинг и Реклама
  • VIRTECH
  • “ОТТ – ИКТ, БАИТ” – Национален офис за технологичен трансфер в сектора на информационните технологии
  • Институт по физикохимия „Акад. Р. Каишев“ към БАН и други.

Сертификати