За мен

За Станимир Андонов

_LAN6613

Станимир Андонов е маркетинг и брандинг консултант с голям опит. Той е доктор по маркетинг и преподавател във Висше Училище по Застраховане и Финанси – София. Бил е основен лектор и трейнър на множество форуми през последните години. Станимир е бил собственик и мениджър на MarketingPro Engineering – компания, специализирана в създаването на софтуер и съдържание за мобилни устройства. Той е член на American Marketing Association. Станимир също така е автор на електронната книга „Levels of Product Differentiation in the Global Market“ – продавана от amazon.com и на книгата „Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания“ (2014 год.). Работил е като преподавател по маркетинг и директор на програма в Нов Български Университет. Бил е и хоноруван преподавател в Университета за Национално и Световно Стопанство и лектор в M3 Communications College. В момента Станимир Андонов е и мениджър на Neuromarketing Bulgaria – агенция за невромаркетингови изследвания.

Той е бил ръководител на национално представително изследване на маркетинговото позициониране на застрахователните компании в България. Има и редица публикации в тази област.

Станимир Андонов е част от екипа, осъществил първото невромаркетингово изследване в страната, и е съавтор на книгата, в която са представени резултатите от изследването – „Въздействие на телевизионната реклама върху вниманието, паметта и преработката на информация при зрителите”, изд. Стопанство, УНСС, 2012 година.

За Станимир Андонов накратко:

  • Aвтор на книгата „Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания“, изд. „Изток-Запад“, 2014 год.
  • Aвтор и на електронната книга Levels of Product Differentiation in the Global Market – продавана от amazon.com
  • Член на Българската Асоциация по Маркетинг
  • Пълноправен член на American Marketing Association
  • Член на Association for Community Colleges
  • Бил е собственик и мениджър на MarketingProEngineering – компания, специализирана в създаването на софтуер и съдържание за iphone/ipod/ipad и Android базирани устройства
  • Консултирал е успешни компании, работещи в България
  • Финалист в конкурса за комуникационни умения на Британски съвет FameLab – Лаборатория за слава през 2007 год.
  • Финалист в „Мастер Инициатива“ -“Околната среда – Renault, Nissan и Dacia се грижат за нея! Как можем всички заедно да допринесем за нейното опазване?“ през 2008 г. Провежда количествено маркетингово изследване с цел установяване на конкурентното позициониране на 11 автомобилни бранда, продавани в страната. Резултатите са използвани във връзка с конкурса за разработване на концепция за екологичен маркетинг на марките Renault, Nissan и Dacia в България.
  • Регистриран е като Premium Educator в Harvard Business for Educators
  • Има придобит сертификат по Маркетинг от The Wharton School of the University of Pennsylvania
  • Бил е лектор на множество семинари, конференции и обучения.

Станимир Андонов е бил консултант или е провеждал маркетингови изследвания за следните организации:

  • УниКредит Булбанк
  • ЗАД „Булстрад Виена Иншурънс Груп“
  • Издателство „Изток-Запад“
  • Дентална клиника „Да Винчи Клиник”
  • „QUEO“ ЕООД
  • Браншова камара на дървообработващата и мебелната промишленост
  • https://www.ideedit.com/
  • „MarketingPro engineering“ ЕООД
  • Езикова школа „Лазурит“
  • Volée – Interior Design Studio
  • Проект „Трансграничен регионален туристически бранд Румъния – България“
  • “ГИС-Иноватив” ЕООД
  • АгроTech Variations
  • GT Kari
  • ICYGEN – Уеб Дизайн/Интернет Маркетинг и Реклама
  • VIRTECH
  • “ОТТ – ИКТ, БАИТ” – Национален офис за технологичен трансфер в сектора на информационните технологии
  • „Проино / TTO Proinno“ – Офис за технологичен трансфер
  • Институт по физикохимия „Акад. Р. Каишев“ към БАН
  • Институт по механика – Българска академия на науките
  • Централна лаборатория по слънчева енергия и нови енергийни източници към БАН
  • „ВИСЕНСИ“ ООД
  • T-Shine – учебна компания на студенти от УНСС
  • Ръководител на проект за изследване на позиционирането на застрахователните компании в България
  • Ръководител на проект за изследване на позиционирането на банките в България
  • Член на изследователския екип осъществил първото невромаркетингово изследване в България „Въздействие на телевизионната реклама върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите“. Проектът е финансиран от УНСС.