Това е презентацията от семинара „Как работи рекламата“, който осъществихме с Милин Джалалиев по покана на Британския съвет като част от тазгодишния фестивал на науката в театър „София“.
Едно събитие, което започва едновременно, след това се раздели в две части – за родители и деца. Училището е като черна дупка за креативността. Децата се раждат креативни, започват училище креативни (всяко дете има самочувствието, че може да рисува и измисля идеи), но след това нещо се счупва. Какво е решението тогава, ако не да покажем нагледно, че децата са дори по-креативни от възрастните? Осъществихме уъркшоп, по време на който деца създадоха сценарии за телевизионна реклама с един от експертите в рекламата Милин Джалалиев (Saatchi & Saatchi), а след това ги презентираха пред родителите си.
Докато децата измисляха сценарии за телевизионна реклама, родителите научиха повече за това как работи невромаркетингът от маркетинг и брандинг консултанта Станимир Андонов, който показа как добрият крейтив влияе на поведението на хората.